HUNDAR ÄR MITT LIV

Hej alla som läser på min blogg! Hundar är det bästa som finns. Förr så hade vi en hund som hette Fidel. Men den var för busig och bet i min öronsnibb, så han fick flytta till en annan familj på landet och han trivs där.
Min mormor har en golden triver som heter Bella och ska fylla tolv år. Jag ääääääääääälskar hundar det finns inget bättre djur. Jag skulle vilja ha en lagom stor hund som skulle vara vit med bruna fläckar. jag är fiskvegetarian och äter inte kött men det gör tyvärr hundar. Om man hade eller har en hund så blir livet mycket roligare och man har alltid någon att leka med. Jag hejar på IFK göteborg och jag hoppas att ni också gör det. En egen hund önskar
jag mig mest av allt i hela världen men tyvärr så är min mamma och min bror allergiska mot hundar. Hundar är ett fantastiskt djur med mycket päls, lekfulla och sist men inte minst, gosiga.
Hoppas ni gillar min blogg och forsätter att läsa den!


Kommentarer
Postat av: Chantii ♥♥

Heej ! kan du lägga upp bilder på hundar ?????



LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

2010-02-01 @ 15:53:37
URL: http://chantiimedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0