VARFÖR GILLAR JAG HUNDAR?

Jag gillar ju mest hundar, men innan så gillade jag mest ödlor.
Jag började gilla hundar när jag var och lekte så sog jag en människa som hade en liten hundvalp i famnen. Den var så söt tyckte jag och ville också ha en sån hund. Och då började jag också gilla eller rättare sagt älska hundar
och senare så fick min mormors hund sex valpar också fick vi en av dom små, gulliga och söta hundarna som vi döpte till fidel som ni kaske redan vet.
Och ja, nu gillar jag ju hundar men varför? det är så att dom är så lekfulla, busiga, underbara, lena, supersöta,
fantastiska, lydiga, djur. läs mer på den här bloggen så får ni veta mer om hundälskaren=jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0